aleksander rødland Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei, jeg lurte på om det finnes en side hvor jeg kan se hvilke fly/flyselskap som flyr mellom to flyplasser. F.eks hvis jeg velger to flyplasser et sted jeg ikke er så veldig kjennt og lurer på hvilke fly og flyselskap som går mellem de. Finnes det noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tja, er vel fler muligheter her - en av dem er denne: bruk www.amadeus.net og skriv inn flyplassene (enten hele navnet eller IATA-kode) i FRA og TIL. Velg f.eks. "kun direkteruter" nederst, dersom du ikke er interessert i å se "via" ruter osv. Velg evt. gjerne to forskjellige hverdager, f.eks. mandag og fredag - under avreise/returdato; så bør du få frem interessant info vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius hatlehol Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Noen som vet hvilket selskap og flytype som flyr fra vigra til kypros? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet hvilket selskap og flytype som flyr fra vigra til kypros? Tja, nå er det jo kun charterselskapene som har direkeruter fra Ålesund: Vigra og til Kypros: Larnaca. I fjor hadde vel både Apollo og StarTour flyvninger derfra. I sommer er det muligens kun StarTour, de benytter seg av EuroCypria (søsterselskapet til Cyprus Airways) - og EuroCypria bruker én av sine seks Boeing 737-800 til dette. Er svært ofte at det er EuroCypria som også kommer til andre regionale flyplasser, når det er direkteruter (charter) til Kypros. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.