Gå til innhold

Ukjent flyplass?


Torbjørn seppola

Anbefalte innlegg

Er det fler som har registrert en flyplass midt oppe på hardangervidda?

Om du flyr IFR mellom Beregen-Oslo/Gardemoen finner man( i venstre synsfelt)en flyplass med noen høye fjell i hver ende og dyp kløft rundt hele flyplassen.

Vil tro at den hører til en mission. Er det noen som vet noe om denne flyplassen?

Om dere vil finne den er den på N60g 25,07m E8g 30,31m og heter ENDI

 

Torbjørn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke finne noen veier eller bebyggelse der så det så. Lamslått!

 

 

Er ikke rart da' date=' du spiller FS! Ikke forvent så mye i FS. Skuffelsen blir bare for stor. Så er ikke noe sjokk at du trodde det var noe "gjømt" eller hva man skal kalle det. [/quote']Høres nesten ut som om du har gått på en smell i det siste ,Kai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sikkert skjønt at det var en reel stripe om jeg bare hadde vist at ENDI fantes. Men med kratret rundt var jeg temmelig sikker på at dette måtte være X-files, kjekkt å få oppklart dette. Er det noen som har registrert noe ukjent ellers på FSX?, det hadde vært kjekkt å vite kanskje fått satt opp en X-files mappe på forumet.

 

Ett riktig GODT NYTTÅR til alle.

 

Torbjørn.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

jepp, det er Dagali :)

 

Jeg har landet der med en F-16 en gang, flyplassen passer perfekt til beskrivelsen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...