Torbjørn seppola Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er det fler som har registrert en flyplass midt oppe på hardangervidda? Om du flyr IFR mellom Beregen-Oslo/Gardemoen finner man( i venstre synsfelt)en flyplass med noen høye fjell i hver ende og dyp kløft rundt hele flyplassen. Vil tro at den hører til en mission. Er det noen som vet noe om denne flyplassen? Om dere vil finne den er den på N60g 25,07m E8g 30,31m og heter ENDI Torbjørn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hmmm... ENDI er vel ikkje meir ukjent enn at den heiter Dagali og ligg ved Geilo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn seppola Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Hva?....er det virkelig så enkelt? Kunne ikke finne noen veier eller bebyggelse der så det så. Lamslått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kunne ikke finne noen veier eller bebyggelse der så det så. Lamslått! Er ikke rart da, du spiller FS! Ikke forvent så mye i FS. Skuffelsen blir bare for stor. Så er ikke noe sjokk at du trodde det var noe "gjømt" eller hva man skal kalle det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn seppola Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Må vist oppgradere kunskapen min litt :blush: Det kunne vært litt X-files Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kunne ikke finne noen veier eller bebyggelse der så det så. Lamslått! Er ikke rart da' date=' du spiller FS! Ikke forvent så mye i FS. Skuffelsen blir bare for stor. Så er ikke noe sjokk at du trodde det var noe "gjømt" eller hva man skal kalle det. [/quote']Høres nesten ut som om du har gått på en smell i det siste ,Kai? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius hatlehol Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er det meningen at det skal være sånn grop rundt hele flyplassen, eller er det bare en feil :crazy:? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Høres nesten ut som om du har gått på en smell i det siste ' date='Kai? [/quote'] Nei, jeg har kun fulgt litt mere med når jeg har flydd fs.. Da merker man fort at ting egentlig er helt på tryne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det er ikke rart du trodde det var en "fake" flyplass, fordi det du beskriver er en feil som jeg og hadde før. Det er en stooor Mesh feil der som gjør at flyplassen ligger med en 2000m dyp voldgrav rundt seg =) Det er ikke sånn den ser ut på ekte:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Altså... i FSX er ikke Mjøsa med. Norges største innsjø som strekker seg fra Lillehammer til nord av Gardermoen (Minnesund). Det sier jo litt. Men etter å ha lagt inn noen norske kystlinjer eller noe fra filbiblioteket ble det riktig så bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn seppola Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Hadde sikkert skjønt at det var en reel stripe om jeg bare hadde vist at ENDI fantes. Men med kratret rundt var jeg temmelig sikker på at dette måtte være X-files, kjekkt å få oppklart dette. Er det noen som har registrert noe ukjent ellers på FSX?, det hadde vært kjekkt å vite kanskje fått satt opp en X-files mappe på forumet. Ett riktig GODT NYTTÅR til alle. Torbjørn....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er det noen som har registrert noe ukjent ellers på FSX? dette er nok allerede gjort: http://www.simtours.net/strangeairportsplaces.php, men du kan jo sjekke de plassene ut . Finnes en del merkelige plasser rundt i verden :crazy: Godt nyttår hilsen Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 jepp, det er Dagali Jeg har landet der med en F-16 en gang, flyplassen passer perfekt til beskrivelsen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det er nok dagali ja... stemmer det. Ligger i nærheten av Geilo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.