Erik Karlsen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er noe jeg har lurt på,og det er at flyplassene ikke er like i Fs9 og Fsx Åssen går det når det er piloter fra begge som er på samme flyplass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 AFCAD. Så lenge den er lik er det ingen fare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Men det er da ikke gitt at den er lik? Jeg ser ihvertfall stadig fulle piloter som er ute og taxer på gressplenen ol, eller kommer mot meg på noe de tror er en annen taxevei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Men det er da ikke gitt at den er lik? Jeg ser ihvertfall stadig fulle piloter som er ute og taxer på gressplenen ol' date=' eller kommer mot meg på noe de tror er en annen taxevei [/quote'] Sikker på at DIN afcad er riktig da ?. kan hende de ser på DEG som full, som taxer på gresset . hehe.... Blir som om man kjører i feil fil på motorvei, og tror det er alle de andre sjåførene som kommer imot som er på ville veier Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.