Gå til innhold

B737NG snart ifra AFG


Håkon Søreide/AFG

Anbefalte innlegg

Folkens,

hvis dere ikke har fått dette med dere tidligere så nevner jeg dette nå.

Vi har i det siste året holdt på med en Boeing 737-600/700/800/900 og release nærmer seg med stormskritt. Modellen er klar, men flight dynamics trenge litt mer finpuss. Jeg kan nevne at flyets flight dynamics vil bli testet ut og finpusset i samarbeid med en pilot som flyr ett B737-700 daglig for WestJet Airlines i Canada.

Jeg kan nevne at flyet vil få:

- 32 siders fflykropp

- Detaljerte flaps/slats

- 3D spoilere/spoilerons

- Thrust reversers som åpnes med F2 tasten.

- 3D cockpit, med en omtrent helt lik B737 nese som den virkelige fuglen har [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

- Hjul som triller når flyet er i bevegelse på bakken.

- Detaljerte texture, med "lys-splash" av landingslys og halerorsbelysning.

Flyet vil bli lansert med en sound fil laget av Aaron R. Swindle, og Jon Gibbs, også medlem av AFG er i god gang med ett panel til flyet. Dessverre er dette ikke mulig å få ferdig til release. Et preview av HGS - Heads-up Guideance System er tilgjengelig på hjemmesiden til AFG.

Flyet vil bli lansert i kun SAS livery, men vi har tillatt paintere utenfra gruppen å repainte våre fly. Og jeg håper noen er villig til å painte ett par Braathens B737-700 fly.

Her er en link til ett par preview bilder av flyet:

http://www.alliedfsgroup.com/cgi-bin/forum/YaBB.pl?board=3&action=display&num=996457220&start=0"'>http://www.alliedfsgroup.com/cgi-bin/forum/YaBB.pl?board=3&action=display&num=996457220&start=0" TARGET=_blank>http://www.alliedfsgroup.com/cgi-bin/forum/YaBB.pl?board=3&action=display&num=996457220&start=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa i mitt første innlegg, så holder Jon Gibbs på med ett NG panel. Det vil derimot ikke være klart til release før en tid etter at flyet har blitt sluppet.

Flyet vil bli sluppet i SAS' farger og en helt hvit "master texture". Dette skal gjøre det enkelt for alle som vil repainte flyet som igjen blir tillatt uploadet på vår side. Viktig å vite at vi bare gir tillatelse til at fly som blir repaintet kun kan uploades på vår side, ikke til flightsim.no/Avsim.com/Flightsim.com... Derimot kan Virtual Airlines bruke flyet bare de spør om tillatelse først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET der der det er skikkelige greier. Kommer det i braathens farger? [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...