Ola Haldor Voll Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Kjøpte for to år siden et GeForce 7800GT m/ 512MB RAM for å komme i gang på PCI-E.. Det er tid for oppgradering av både det ene og andre - og jeg starter like godt i GPU-enden. VURDERER å selge dette skjermkortet, som er av Gainward-fabrikat. Jeg fikk med Colin McRae Rally 05 (eller var det 04?) på kjøpet, som kan gis bort sammen med skjermkortet om noen er interessert i det. Selges til høystbydende. Kun seriøse bud. Kommer ikke til å få sendt denne før på et par uker, da det er litt manko på kontanter atm, og jeg vil ikke selge før jeg har fått nytt kort i hus selv. Grensesnittype: PCI Express x16 Grafisk prosessor / leverandør: NVIDIA GeForce 7800 GT Kjerneklokkehastighet: 400 MHz Installert videominne: 512 MB Teknologi: GDDR3 SDRAM 256-bit Memory Clock Speed: 1 GHz Egenskaper: Nvidia SLI Multi-GPU Technology Støttede API: OpenGL 2.0, DirectX 9.0c Grensesnitt: 2 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.