K L Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Da jeg tydeligvis ikke kan telle, har jeg funnet ut at jeg har kjøpt inn en AFD for mye til min 737 Cockpit. Om ikke noen tar den raskt sender jeg den tilbake i retur. CP flights AFD modul Pris ferdig tillsendt er 1500,- som er noe rabatert selv om den er ny. info: B737NG style Navigation ADF Radio. 5 yellow digit active frequency display 5 yellow digit standby frequency display New front-plate from Engravity with white backlight TFR pushbutton: swap standby/active frequencies Dual concentric encoder with custom made knobs New realistic design with real size Dimensions Backlighted text in the display area for ADF/ANT selections Rear jumper selector to preset ADF1 or ADF2 radio Note: ADF737 is an expansion modules and require MCP737 to operate. Siter
K L Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 ok tar et hint, overveldet av responsen sendes nå enheten tilbake til Aviationmegastore. Siter
Bobbo Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Har du retunert den? Har selv MCP'en så denne kunne være interessant. Så ikke innlegget ditt før nå. Siter
K L Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 jepp den er sent til Aviationmegastore.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.