Gå til innhold

Litt hjelp


Christer Havnø

Anbefalte innlegg

Jeg holde på å skal kjøpe meg radiostyrt helikopter..

Så lurer jeg på en del ting.

Jeg hadde jo sett meg ut den derre Nexus 30 S/R, så skulle jeg jo ha motor og radio også, men så lurer jeg på, jeg som nybegynner, kommer jeg til å være fornøyd med dette helikopteret, eller burde jeg kjøpe et litt mer avansert, men ike for avansert så klart.

der er jo noen kopter på denne sia http://www.martinsen-hobby.no/heli/main.htm" TARGET=_blank>Martinsens hobby

hvordan er de??

Jeg vil gjerne ha noen tips jeg....

[image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nexus er greit nybegynner helikopter det, og Martinsen er en kjernekar og handle med, kan absolutt anbefales.

Nexus hadde litt diverse småproblemer tidligere (husker ikke hva det var) men det ble vel rettet i de påfølgende versjonene.

Et tips vil heller være og kjøpe en dyr computer radio, du trenger den kanskje ikke akuratt med det første, men om du velger og fortsette med helikopter ut over nybegynnerperioden vil du garantert trenge en slik radio. Da slipper du og kjøpe ny.

Vennlig hilsen

Tarjei Lundarvollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...