Andreas Sunde Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Litt diverse screenshots fra FS-X Siter
Sindre Holberg Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Fine bilder og grei grafikk. Hvilken AI bruker? Siter
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Fine Bilder Hvor fikk du AI flyene fra? Siter
Andreas Sunde Skrevet 16. september 2007 Forfatter Skrevet 16. september 2007 Hei eg bruker Ultimate Traffic 2007 Se her: Flight 1 UT 2007 Så flya er så som så, men er då mye trafikk og ein kan jo bytte ut dei man ikkje likker. Har lagt inn eit par pakker fra FS9 som funker som Ai-fly. Widerøe og Cimber Air blant andre. Ellers er dei fleste med texture. Har ikje lagt inn så mye Ai-trafikk ennå si det mangler mye texture til flya. Men dei storre Europeiske er lagt inn. SAS (mangler noen texturer til Airbuser), Norwegian, Widerøe(Fs9 pakke), Cimber Air, Lufthansa, British Airways, Virgin, BMI, Iberia, Alitalia, Finnair, osv... Og til været bruker eg Active Sky X og Graphics Som er heilt konge, mye vær er gøy :cool: Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Helt greie bilder Andreas.. Mitt tips til deg... forandre oppløsning og fjern all rød tekst på screenshots som du legger ut... ikke stygt ment.. bare litt konstruktiv kritikk.. ha ein strålande dag alle sammen:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.