Gå til innhold

selger Compaq Armade M700


Toril Madsen

Anbefalte innlegg

Hei har en slik laptop , PIII 650Mhz, 572MB ram, 12GB disk. Er nå installert med XP sp2. maskinen er ikke noen racer, men duger til surfing/email og andre programmer. For linux/unix går det bra.

 

Kjøper får med DVD-rom, floppy drive, ekstra disk på 6GB (om jeg finner de) og laptop skulderveske. Trådløst SMC netverkskort som supporter Nitro og 54Mbps.

 

Skulle tro kr 1000 kanskje var ok, men sender ikke i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du kan kjøre orginal windows 2000 om du vil, jeg har hatt denne PCen siden ny. Den ekstra disken på 6GB den har det orginale W2K installert. Hmm sånn i farten vet jeg ikke hvor jeg har alle de orginale CDene, men jeg har funnet frem alt det andre som ble nevnt over. Den burde være fin til kartprogram, faktisk så kjenner jeg en som har en slik maskin i sin båt til det formålet. Du får si ifra om det er aktuelt. Send meg isåfall en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...