Halvdan Hellenes Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har en TrackIR 4 PRO (m/caps) jeg nesten aldri bruker som jeg godt kunne tenke meg å bytte i en CH Throttle Quadrant hvis noen er interessert? Jeg ga 1529,- for TrackIR4 PRO'n i fjor vår, men ser den nå er blitt litt billigere, så kan evt. betale noen få hundrelapper i mellom hvis Throttle Quadrant'en er i bra stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Til supplerende info om TrackIR 4 PRO'n så har jeg brukt den til maks. 5 flyturer tilsammen alt i alt. Her er en link til noen videoer om hvordan TrackIR 4 PRO funker og hvor nesten skummelt realistisk man kan få det når man flyr i VC med den: http://www.naturalpoint.com/trackir/videos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Det ser ikke ut som noen ønsker å bytte. Som overskriften sier er jeg derfor interessert i å kjøpe en CH Throttle Quadrant brukt hvis noen har en til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 TrackIR'n er nå solgt. Etter å ha oppdaget den nye Saitek-yoken og at den vil komme med separat throttle/rpm/mixture-system for 2-motors fly, blir det nok den isteden for CH-quadranten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.