Gå til innhold

Opplæring i PMDG/FS2004 FSNavigator, FMC og NDB


Anbefalte innlegg

Noen som kunne tenkt seg å ta seg en tur til meg for å vise meg en del av det som er nevnt i overskriften ? Jeg har flydd i mange år nå. Og må virkelig si at jeg elsker PMDG 737-700. Kunne gjerne tenkt meg en person som kan det med å finne de rette instillingene på skjermkort osv for å få best mulig grafikk.

Jeg har alle instillingene nesten på max og ligger på 25 fps. Jeg er mer enn fornøyd med det.

 

Jeg bor i Oslo på Tøyen og jeg kjøper inn mat (Pizza) ev noe annet og drikke, brus, øl, vin hva du enn skulle like.

 

Håper noen kan melde seg frivillig.

 

Jeg har tid denne helgen. Gjerne i dag hvis det er mulig.

 

Mvh

Christian Todal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eyyy... den kom litt brått på + at det er blitt litt for sent nå. Jan Fredrik kan sakene sine, så det blir nok en lærerik aften. Hadde nå vært artig å treffe deg en annen dag uansett. Vi bor jo i nærheten av hverandre, så det skal vel ikke være umulig å ta en kveld å prate FS.

Snx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare uttrykke min dypeste takknemlighet til Jan Fredrik. Utrolig hvor mye mer jeg lærte på de timene han var hos meg. Bare beviser at jeg har følt at jeg har vært på et barnestadie i forhold til hva man kan lære seg.

 

Tusen hjertelig takk Jan Fredrik, ufattelig lærerikt.

Ble ikke ut i kveld akkurat nei.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...