Geir Teigo Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Rydder i forbindelse med salg av leilighet. Noen som vil ha mine utgaver av PCPilot? Gratis selvfølgelig. Greit om jeg slipper og sende dem... Tror det dukker opp noen flere i løpet av kvelden. Har noen poser til med bl.a. Focus (vitenskap), Popular Science og ilustrert vitenskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja vil ha dem.. Send meg bare PM du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hvis du har de enda så kan jeg hente de i Morgen. Jeg kjører buss i oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Hvis du har de enda så kan jeg hente de i Morgen. Jeg kjører buss i oslo Avtale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.