Frank Ånstad Skrevet 29. mai 2001 Skrevet 29. mai 2001 Ser i Filbiblioteket FS2000/FLY/WIDERØE er et B737-400 for Widerøe. Bare lurte på: Har Widerøe en B737, eller er det bare for oss? Frank. Siter
Gjest Skrevet 29. mai 2001 Skrevet 29. mai 2001 Nei Widerøe har aldri hadt b737. Det du ser her på flightsim.no er nok bare noen har funne på av egen fantasi. Men hvem vet kanskje en gang i framtia. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 29. mai 2001 Skrevet 29. mai 2001 Personlig tror jeg at Widerøe ALDRI (vet man skal være forsiktig å si aldri men men [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] ) kommer til å ha 737 i sin flypark [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 29. mai 2001 Skrevet 29. mai 2001 Nei det er jo ganske lite sansynelig at det vil henne [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 29. mai 2001 Skrevet 29. mai 2001 Fra Airliner World Desember 2000: quote: Widerøe is also looking at the possibility of adding regional jets to its fleet - the long and close relationship with Bombardier making the CRJ-200 a strong candidate Artikkelen er skrevet av Svein-Frode Gudbrandsen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Frode Stølen Skrevet 31. mai 2001 Skrevet 31. mai 2001 Ja du har funnet den(selv synes jeg at jeg gjorde en for dårlig jobb med den) Det er sant at Widerøe ikke har 737er men hvem vet?? Prøv heller Twin otteren(transparante vinduer og selvsagt moving parts) [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Vegard Nilsen Skrevet 31. mai 2001 Skrevet 31. mai 2001 Heisann! Jeg mener å ha lest og sett bilder av en CRJ-200 i Widerøes farger. Det har vel blitt laget en paint-prøve for dem av en CRJ-200.....? Er ikke sikker, men jeg mener at jeg har sett det. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Noen som er mer informert enn meg...? Hilsen Vegard Nilsen [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.