Gå til innhold

Braathens bilder...


O85_

Anbefalte innlegg

Jonas,

Jeg ville nok heller anbefale filmen til folk som elsker Ut i Naturen og Globus 2. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Alt man ser er fjell, fjell, fjorder, og litt fjell.

Har selv 1 film fra WW airoutes, 4 fra Justplanes, og 3 fra ITVV. Kan trygt si at ITVV er min store favoritt, også fordi de har base i England, noe som gjør ventetiden kortere.

[ 19-05-2001: Endret av: Thomas Lorentzen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den filmen der ja!MASSE natur... skulle aldri tro at den innflygningen til Svalbard skulle ta slutt [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] menmen!

Jeg fikk jo med med hust mitt da,tross alt!hehe!Etter siste DEP fra ENAL!..det må jeg bare få sagt!

Men,det er en artig film!kjøp den!Man blir fort vant litt ENGM approach så [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig det du sier Thomas! men du får jo med deg en god del approacher til Gardermoen e.t.c da... men som du sa det er litt for mye av det norske landskap. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...