Gå til innhold

Crash på vatsim


Martin Svarstad

Anbefalte innlegg

Hvorfor får jeg aircraft collision når jeg har valgt "ignore crashes and damages" i FS??

 

Utrolig frustrerende å ikke kunne ta noen forhåndsregler mot å kræsje. Prøvde meg 2 ganger nå fra marseille til frankfurt, men fikk ikke starta motorene en gang. Var en som kjørte over meg 2 ganger på rad, mulig det var en feil med nettet når han plutselig var over meg 2 ganger, men uansett burde det gå bra så lenge jeg har valgt "ignore crash".. ""

 

jeg vil jo bare fly..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even if you have set the Fs2004 parameter to 'no collision', FsPassengers by default force this value to 'ON'.

 

Solution: Disable the 'force collision detection' of FsP. To do this, open the [Fs2004]/FsPassengers/config/more_option.cfg file with notepad and edit the force collision detection line as below:

DisableForceCollideDetection =1; // disable the 'force collide detection' feature of FsP

 

Don't forget also to set the 'collision detection' of Fs2004 to OFF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...