Gå til innhold

Helikoptersim


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en god sivil helikoptersimulator.

-Sliter med å håndtere B206 i FS98 (Er det andre nedlastbare som er lettere å fly?)

-Demoversjon av Search & Rescue er helt tåkete. (Har kanskje for dårlig maskin. Gidder ikke å kjøpe fullversjon hvis hardware ikke holder mål)

-SimCopter blir litt for simpelt

Noen gode forslag?

mvh

Karstein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLY2! Skal vist ha muligheter for helikopter har jeg hørt og sett. Det kommer til Norge nå snart, finnes allerede i USA så det er bare å vente. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Fredrik Fagernes:

Jeg synes at Helikoptere i Fly 2 var ganske enkel å fly i forhold til Fs 2000. Det som var kult med helikopteret var vektforhold, balansen og selvsagt engine startup delen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Hvor fikk du tak i FLY2, leste at det ikke kommer ut først i juni/juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Karstein!

Hvis du vil ha en ok simulator, så kan du jo prøve Jane's AH64D Longbow. Ganske ok. Har en litt gammel versjon, men den ble visst oppdatert for 3dfx + windoz for ikke så altfor lenge siden. Hadde jeg hatt Windows 98 installert, så hadde jeg lekt meg med den fortsatt..

Men.. Det er jo et spell(dvs. involverer en smule skyting og sånn).. :-) Dog sånn tålelig ok på flymodellen, tror jeg. (Noen andre som har meninger om denne ? :-) )

Vil du låne den, så er det bare å ta en tur bortom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...