Gå til innhold

Hjelp!


O85_

Anbefalte innlegg

Hallo der! Jeg lurte på om det var noen som kunne sende meg scenery.cfg fila (Standard Versjonen,ikke Pro) ?? Jeg har prøvd å legge inn det nye Norway airports V4 + fix'en, jeg har også vært inne i scenery.cfg og klippet og limt men det vil ikke funke. Jeg har merket at det står [fskpro] eller noe sånt der.

- Jeg har Norway 2000 innstalert.

Håper på mange gode og behjelpelige svar [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Min E-Mail= trettum@chello.no

[ 08-05-2001: Endret av: Jonas Rettum ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger den som alt er lagt inn (Norway2000 og Nyeste Norway Airports)

- PS: vet du om jeg må slette den setningen hvor det står [fskpro] ?? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hvor der står [FS2KPRO2]henviser til at FS skal hente filerne på FS2000 PRO cd'en nr. 2

Så hvis du ikke har PRO versionen ville jeg tro at du skal endre det til det som din CD 2 hetter. Jeg har kun PRO versionen så jeg vet ikke hva som skal stå hvis man har standart versionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...