Gå til innhold

Er det bare gress på Gardemoen??


Bjørn Roar Knudsen

Anbefalte innlegg

Jeg har FS2000 standard. Der er det både rullebaner og taksiveier i tillegg til gress. Men det er ikke asfalt frem til terminalen - dessverre. Den ligger midt i gressland. Har aldri forsøkt å takse inn til terminalen av frykt for at gressmatta ikke klarer tyngden av større fly. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Mvh

KjellM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selv et problem med at deler av flyplasser forsvant. Hos meg var det desverre Lennart's texturer som gjorde dette... nå bruker jeg dem ikke, og alle detaljer er på plass igjen.

Andre som har erfart det samme?

 

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjell Martinsen:

Jeg har FS2000 standard. Der er det både rullebaner og taksiveier i tillegg til gress. Men det er ikke asfalt frem til terminalen - dessverre. Den ligger midt i gressland. Har aldri forsøkt å takse inn til terminalen av frykt for at gressmatta ikke klarer tyngden av større fly. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Mvh

Hei!

Jeg har opplevd det samme at på gardermoen så ligger terminalen og andre bygg ligger langt ute på gressmatta

[image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] helt sykt [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...