Gå til innhold

Styrekontroller


Jan-R. Storelvmo

Anbefalte innlegg

Yoke skal visst nok gi best "feel" når man flyr. Bruker selv stikke og er happy med det, da jeg liker best Jane's USAF og er mest interessert i jagerfly. Har Suncoms "SFS" og throttle som jeg er utrolig godt fornøyd med. Sykt nøyaktig og utrolig enkel å programmere. Trenger IKKE noe software i det hele tatt, da det er throttlen som er programmerbar og joysticken som er tilkoblet denne (maks 4 knapper og en POV hat). Selve stikke "spike'et" litt i starten, men så sprutet jeg litt WD40 nedi, og har ikke hatt noe som helst tull med den etterpå.

Ta en titt her: http://www.suncominc.com" TARGET=_blank>www.suncominc.com

MEN: ikke la deg lure! Stikken som heter F-15Talon er ikke noe særlig å bruke da den ikke er programmerbar gjennom throttlen, men separat. Det er stikken som heter "SFS" som passer best. Da får du 4 slot'er med 24 knapper i hver som emulerer tastetrykk med makroer på opptil 5 taster per knapp. Bruker NESTEN ikke tastaturet. Har egen slot for FS2000, en for Jane's USAF og en egen for Falcon4.0. Slotene velges med egen knapp på throttlen og gjøres "on-the-fly", det kan også programmeres underveis.

Helt suveren!!!!

Hilsen Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...