Christian Røine Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Lurte bare på om det er vanlig at priser på datadeler blir noe satt ned nå, skal ha mer ram men brenner ikke penga for fort om det er vanlig at det blir noe reduserte priser. Har aldri tenkt over salg nå i forhold til datadeler, da mener jeg bestille fra komplett/ ps data e.l. Om det er noen med erfaring på dette hadde det vært kjekt med svar Fortsatt god jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Priser på datadeler vil alltid gå ned med tiden. Regner med at både komplett og andre gode dataforhandlere vil senke prisen på enkelte varer etter jul. Jeg snakket med sjefen på Mamoz.no angående en AMD prosessor som jeg vurderer å kjøpe. Den regnet han med gikk fra 2000 kr til 1700/1800 kr etter jul.. Så det er egentlig bare å vente å se til rett etter nyttår:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det som skjer er at i oktober, så setter dem prisa opp en del, så kjener dem mere. og når jula er over setter dem ned til den prisen det først var. Så i grunn tjener du ikke så veldig mye på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jaha? Kan du bevise dette? Har ikke sett noe som har økt i pris for å så gå til samme nivå igjen jeg ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det er faktisk sant at noen butikker setter opp prisene før jul og setter dem ned igjen etter nyttår og kaller det for "salg". Men som jeg vet så er det for det meste kles-butikker og ikke data-butikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.