Thor-Håkon Dallavara Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 å bruke 25minutter på å snu et fly er jo luksus for oss på kortbanenettet da.. vi har 15minutters snutid.. men dere har verken crew bytte på 80% av flightene, eller catering/cleaning hos dere så da har dere jo spart 10 min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Sunde Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er bare postens produkt "Express over natten" som SAS blir brukt til (og evt. utland) slik jeg forsto, dette inntil WestAir får levert maskinene de venter på. Så det er kun rent midlertidig at SAS blir brukt her. Dette er rektigt. West air har desverre ikkje fått byggt om alle flya som skal gå for posten i norge. Så inn til vidare må "Express over natt(1'er pakker) gå med SAS. Ellers går eindel post som skal til Vestfold Terminalen(Stokke) med Widerøe til Torp. West Air Sweden flyr forresten posten i sverige, noko dei har gjort med stor succses i mangen år. Skal verre 8 stk fly som går i rute + 2 stk i resserve. Så for vi se kordan det går Er uansett kjekt for meg som er AEROFIL=Fly Gal! å få jobbe med flyposten. "Posten skal fram"!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.