Halvdan Hellenes Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har jeg forstått det rett at det foreløpig ikke er mulig å fly på Vatsim med FS-X hvis man skal bruke SquawkBox fordi man må vente på at noe som heter SquawkBox4 først skal utgis? Men at det går an å fly på Vatsim med FS-X hvis man isteden for SquawkBox bruker et program som heter FSINN som funker omtrent på samme måten, men som kanskje er litt mer komplisert å bruke og som må kjøpes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Halvdan skrev: Har jeg forstått det rett at det foreløpig ikke er mulig å fly på Vatsim med FS-X hvis man skal bruke SquawkBox fordi man må vente på at noe som heter SquawkBox4 først skal utgis? Svar: det er riktig. Halvdan skrev: Men at det går an å fly på Vatsim med FS-X hvis man isteden for SquawkBox bruker et program som heter FSINN som funker omtrent på samme måten, men som kanskje er litt mer komplisert å bruke og som må kjøpes? Svar: Det er gratis og kan hentes fra MCDU Det funker med FSx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Mange takk, skrev de var kjappe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Halvdan skrev: Kødder du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Halvdan skrev: Kødder du Nei, jeg mener selvfølgelig George.W.Bush Skrev: Begklager at jeg skrev feil navn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Slapp av litt da gutter, jeg forsvarer jo bare frihet og demokrati her inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Serriøst!? Da er vi nesten like vi to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg bare slo av en spøk siden det var så åpenbart hvem han siterte Det var aldri ment som noe slags kritikk eller "herregud-så-teit"-kommentar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er vant til og skrive hvem jeg siterer Men nå har jo Halvdan fått svar på sitt spørsmål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ingen dårlig egenskap det, Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.