Gå til innhold

NAS stevner SAS.


Fredrik Moe

Anbefalte innlegg

NAS har funnet ut at dem vil stevne SAS for en halv milliard NOK... Nå begynner sirkus Kjos og Co. virkelig å gå meg på nervene! Kan ikke folka i NAS drive et flyselskap istedenfor å bare saksøke i hytt å pine fordi dem ikke tjener penger her i Norge? Leste dette på Boarding og på E23 .

PS: Les kommentarene på E24 så får man et lite inntrykk av hva folk begynner å mene om Kjos og resten av Syt og Klag AS """"

 

Gidder ikke å si mer om det jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - det er ikke lett for deg å være balansert i synspunktene når det gjelder SAS vs. NAS med det SAS-emblemet du bruker til navnet ditt ""

 

Jo er ganske klart det! Ikke kom her å si hvem som er mest mediekåt her av de aktørene, som til nå bare er blitt syting fra ende til annen... Lar det vile der jeg...

 

Men somsagt så må vel NAS ha litt friskt kapital i kassa si snart haha "" Så stå på NAS så kanskje dere greier å tjene litt penger før 2010 """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...