Rune Karlsen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Dette liker jeg Geir! Et par resistorer, el.kondensator og en npn transistor Hmm... Har lastet ned skjemaet og tester det en dag til uken. Du får tilbakemelding om det fungerer. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ny mulighet kan være å sette einn et RC-Ledd. Her er et skjema for fremgangsmåte: [image]http://img.photobucket.com/albums/v216/andiab/rcledd.jpg[/image] kan henvise til Denne siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Fint at du engasjerer deg. Dette kan sikkert være lærrikt, kansje for komplisert for meg. Men i høyeste grad interisant i forhold til andre systmer på et senere stadie. Men litt tilbak til å forsinke et signalblink med 1 sec. så tror jeg dette kan la seg gjøre med enkle komponenter. Det som er det fine om dette løses, så åpner det seg en rekke muligheter ved å bygge opp en sentral slik at man kan ta i bruk 120 (eller noe sånt) taster via keyboard-emulatoren. Også vippebrytere på og av uten krøll med signalene og tastaturet. Her er det mange kretser man skal holde styr på, men de fleste er like. Man kan rett og slett lage sin egen enkle PLS modul. Jeg har fått noen andre tips, som jeg prøver ut så vi får se hva sum funker til slutt. mvh Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.