Per-kristian Jensen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Da forsøker vi igjen. Jeg skal ha trening Tirsdag 31 oktober klokken 19.00Z Beklager så meget med alt tullet men med ett tregt system blir det bare sånn. Nå har jeg fått Student 1 ratingen sånn at jeg kan være logget på som _APP og fått bekreftet fra min Instruktør at det blir trening da. Håper på å se mange i luften da. Kan forøvrig anbefale en tur eller to til Lofoten Kart finner du som altid på www.ippc.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Vil bare bare minne alle på om at treningen min starter om en halvtime Holder på til i 10 tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har jeg bare hadd FS9 så har jeg joina . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.