Gå til innhold

Ad "stab trim failure" på LN-TUA


Thomas Darell

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest denne rapporten:

http://www.aaib-n.org/rapporter%202001/rapport%2014-01.htm"'>http://www.aaib-n.org/rapporter%202001/rapport%2014-01.htm" TARGET=_blank>http://www.aaib-n.org/rapporter%202001/rapport%2014-01.htm

-Så lurer jeg på hva som skjer i fly som har "fly by wire". Da er det jo ikke noen mekanisk sammenheng mellom flightdeck og vinger.

Er man helt cut off da, eller kan man override, evt styre manuelt via noen backupsystemer i slike tilfeller?

Er det noen som er mere "flyfaglig sterk" enn meg, som vet noe om dette?

-Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...