Dag Johansen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 I dag må vi bytte IP-adresser, og det vil nok desverre føre til litt nedetid for flightsim.no. Dette skjer klokken 14, og det kan ta litt tid før navneservere rundt omkring fanger opp denne endringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ååååå... Jeg som trodde du skulle oppdatere forumet nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Dag har du tenkt og oppdatere forumet? Har lurt på det en stund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja, men det er noe jeg gruer meg til siden det vil ta timer å konvertere databasen. Jeg hadde tenkt å kaste meg over det i helgen, men da ble det ikke tid, så det ser ut som om jeg får bruke en eller annen natt i nærmeste framtid på å få dette gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ok Dag takk for svar:=) Det blir sikkert bra med en "update" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.