Gå til innhold

Widerøe VA?


Svein Hansen

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Finnes det noen VA for Widerøe noen plasser?

Har funnet et VA på linksidene her,men dette ser ikke ut til å være i drift,da mailene deres ikke fungerer og det ikke skjer så veldig mye der.

Hvis noen vet om noen ,si ifra da.:-)

------------------

Svein E.Hansen

Line mek. i SAS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har selv vært på jakt etter VA widerøe, men som dere nevner, har det vært liten eller ingen aktivitet på fly.to/wideroe på lang tid ( våren 2000 ).

Prøvde og melde meg på dær utallige ganger, men mailene mine ble ikke besvart,.. og jeg har nå over nyåret bestemt meg for og sette i gang http://www.virtualwideroe.com" TARGET=_blank>www.virtualwideroe.com . Jeg har ennå ikke fått opp noe på de sidene.. men arbeidet pågår. Ser nå at fly.to/wideroe er på vei opp igjen... det blir vel litt trang med to VA, så jeg har maila webmaster for fly.to/wideroe, om hvordan man kan løse problemet.. (jeg har ubegrenset web-plass samt tilgang på ubegrenset antal mailadresser med ...@virtualwideroe.com). Andreas, blir du "moderator" i det ekststerende selskapet ?

Håper vi kan komme til en løsning...

Freddy Wilhelmsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.virtualwideroe.com" TARGET=_blank>www.virtualwideroe.com har nå begynt og ta form. Tidligere moderator Alexander Kuchta var så snill og inlemme meg i prosjektet, og min web-tekniker har de siste dagene fått opp et bra utgangspunkt.

Mye gjenstår ennå, men det er nå mulig og legge inn innlegg i diskusjonsforumet, uten og være medlem (da medlemssidene ikke er klare ennå)

Stikk en tur innom og ta en titt, og post gjerne et innlegg i forumet, gjerne med konstruktiv kritikk.

Nærmere dato for offisiell åpning vil bli publisert på hovedsiden, så følg med

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...