Sindre Grut Hilstad Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Etter det jeg har forstått blir de aller siste flyene i amerikansk tjeneste pensjonert i løpet av disse dagene. Etter den siste offisielle seremonien ved NAS Oceana er det kun div. flygninger og annen transport ut til museer og boneyard'en ved Davis Monthan AFB som gjenstår. ...og jeg har ikke engang sett eller hørt den der flymaskina i virkeligheten, ikke en eneste gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hvis F-14 skal ut av tjeneste budre Flyet få en egen sørgedag Kommer aldri til å glemme første gang jeg så Maveric & Goose gjøre lowpass over diverse tårn i Top Gun. Syns virkelig ikke de skal pensjonere en av verdens største filmstjerner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Fikk se den i real life på Oceana Naval Station, og den kom 50ft over oss nede i Camp Lejeune. Den er virkelig stor! Ser ikke så diger ut på bilder og på TV, men i real life er den enorm. T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.