Gå til innhold

SquawkBox Bluescreen


Jon Are Skaar

Anbefalte innlegg

Eg skulle flyge på VATSIM i går, men då eg start SB3 fekk eg bluescreen under lastinga og maskina restarta.

Eg prøvde å avinstallere og renske registert og installere SB3 på nytt igjen, men det same skjedde igjen. Sjølv når eg startar SB utan FS får eg bluescreen.

Er det nokon som kan hjelpe meg? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pcn din tålte ikke miljøforandringen "" hehehehe...

 

Var borti et lignende tilfelle med pcn til en kompis, han tok den med på LAN og hele PCn kræsja... fant ut at den ikke klarte seg uten "soveromslukta" hans.

 

I ettertid viste det seg imidlertid at han hadde prøvd og koble LAN innpå et ISDN kort han hadde i "":) Ikke rart det går galt da ""

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal gjer det når eg kjem heim. SB3 funnka glimmers på laurdags kveld, men då eg skulle bort til ein kamerat i går vil den ikkje starte. Eg har ikkje gjort nokon endringar av drivera eller anna. Det einaste vi gjorde var å kople saman datamaskinene med ein kryssa nettverkskabel

 

Må bare spørre om dere koblet maskinene sammen direkte (nettverkskort til nettverkskort) eller via en hub eller router?

 

Kanskje et dumt spørsmål å stille, men prøver for det om ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal gjer det når eg kjem heim. SB3 funnka glimmers på laurdags kveld, men då eg skulle bort til ein kamerat i går vil den ikkje starte. Eg har ikkje gjort nokon endringar av drivera eller anna. Det einaste vi gjorde var å kople saman datamaskinene med ein kryssa nettverkskabel

 

Må bare spørre om dere koblet maskinene sammen direkte (nettverkskort til nettverkskort) eller via en hub eller router?

 

Kanskje et dumt spørsmål å stille, men prøver for det om ""

 

Vi kopla dei saman direkt, altso nettverkskort til nettverkskort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...