Gå til innhold

Mine første 100 timer er passert i fs9


Erik Karlsen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg passert 100 timer i fs9 der 13,2% er natt og 6,1% er insrumenter.

 

Jeg husker min første tur som skulle gå fra Skien til sandefjord,men jeg styrtet mellom Skien og notodden.

 

Veldig mye hjelp har jeg fått her på forumet så en hjrtelig takk til dere alle. Ils min virker forsatt ikke,men det er like gøy å lande selv. Etter at jeg kjøpte cargo pilot så har jeg ikke hatt noe valg. Tenk og lande på en grassbane om natta.

 

Nå venter de neste 100 timene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg passert 100 timer i fs9 der 13,2% er natt og 6,1% er insrumenter.

 

Jeg husker min første tur som skulle gå fra Skien til sandefjord,men jeg styrtet mellom Skien og notodden.

 

Veldig mye hjelp har jeg fått her på forumet så en hjrtelig takk til dere alle. Ils min virker forsatt ikke,men det er like gøy å lande selv. Etter at jeg kjøpte cargo pilot så har jeg ikke hatt noe valg. Tenk og lande på en grassbane om natta.

 

Nå venter de neste 100 timene

 

Hmm, om du flyr ifra Skien til Sandefjord og går ned mellom Skien og Notodden ville jeg råde deg til å forsøke å fly østover istedenfor å fly rundt hele jordkloden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg passert 100 timer i fs9 der 13,2% er natt og 6,1% er insrumenter.

 

Jeg husker min første tur som skulle gå fra Skien til sandefjord,men jeg styrtet mellom Skien og notodden.

 

Veldig mye hjelp har jeg fått her på forumet så en hjrtelig takk til dere alle. Ils min virker forsatt ikke,men det er like gøy å lande selv. Etter at jeg kjøpte cargo pilot så har jeg ikke hatt noe valg. Tenk og lande på en grassbane om natta.

 

Nå venter de neste 100 timene

 

Hmm, om du flyr ifra Skien til Sandefjord og går ned mellom Skien og Notodden ville jeg råde deg til å forsøke å fly østover istedenfor å fly rundt hele jordkloden :-)

 

Haha, klokt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...