Gå til innhold

PDP-11 kunnskap.


Jan Fjeld

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har spurt om det før, men alikevell - er det noen som kjenner, eller kjenner noen som kjenner...osv folk som har Digital PDP-11 kunnskap?

DC10 simmen styres av tre slike maskiner og vi er i stort behov av folk som kan dette.

 

Under FLG06 snakket jeg med en kar som skulle sjekke og spørre litt rundt dette. Jeg fikk ikke navn eller telefon nummer til deg, så hvis du leser dette ville jeg bli glad om du tok kontakt.

 

Status på simmen for den som lurer.

Tja....det har ikke skjedd så mye i sommer. Mange av oss har dette udefinerte som kalles kone og barn. Det tar myye tid og har en tendens til å bestemme over vår fritid. :-)

 

Vi er imidlertid igang igjen og jobber stort sett fast hver tirsdag og torsdag fra 19:00 og utover.

Vi er snart klare til å sette strøm på greiene, så får vi se om det ikke blir flyvning snart.

 

Det er fullt mulig å komme bort for en titt. Er du i området, er det bare å ta kontakt med meg eller Magnus, så ordner vi det.

 

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...