Carl Fredrik Ness Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Punkteringer, hjulbranner og landminer. - Men det er trygt å fly, sier norske John. KABUL (Dagbladet.no): Å lande på Kabul flyplass er ikke helt som på andre flyplasser. Asfalten er full av sprekker og gamle, utdaterte fly og helikoptre er parkert på alle kanter. Som om ikke det er nok: De aller fleste flyselskapene som lander like utenfor Afghanistans hovedstad, er svartelistet av EU. - Det er en kjempeerfaring å jobbe her. Det skjer noe absolutt hele tida, ler Andøy-væringen John. http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/02/470430.html Noen som vet om flere flyplasser som man kan sette høyt på lista over utrygge flyplasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det virker litt rotete det der ja. Rart at det ikke har vært noen dødsulykker. Her er det så mye rot at John synes det er gøy og jobbe der av den grunn. Uansett hadde ialefall flyplassen blitt stengt umidellbart hvis dette hadde vert i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Erik Lund Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noen som har prøvd å fly dit med FS passengers? Jeg garanterer en heftig innflygning! Det er vel den flighten jeg har fått mest bonus poeng for noen gang, når jeg landa der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.