Geir Roger Engebretsen Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Da har jeg kommet meg på jobb. Pk vil komme disse tidene. Med B777-200 Onsdager PK751 ANK OSL KL1700 PK752 AVG OSL KL1830 Lørdager PK771 ANK OSL KL1130 PK772 AVG OSL KL1300 Så da har den som har tid og lyst muligheter for å se denne maskinen. Geir Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kanskje jeg feiltolket det som lå i Steinar Grindstein sitt svar. Trur nok du gjorde det ja. Jeg hadde da ikke tenkt å reise ned til ENGM bare for å se en B777. Men hadde jeg først verdt i Osloområdet hadde jeg nok dratt for å få sett den ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 For ikke å snakke om de som sitter ved et veikryss og skriver ned bilnumre i en blokk. Du KØDDER nå? evt han som står ved danskebåten å tar bilde av bilskiltan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva er det egentlig som er så fantastisk med denne nyheten at folk går helt av skaftet? Er du fly gal så er du fly gal! om du ikke synes dette er noe så er du litt mindre interesert en oss andre, men begge deler er jo greit. Noen forran og noen bak.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.