Eirik Aadland Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei, no har eg sjekka vaccsca og ingen har booka, men sjølv om ingen har booka så kan det vel vera at nokon har tenkt seg ut men ikkje er heilt sikre, kan dåke i såfall melda dåke på dennne posten, då kan det verta kjekt å friske opp, har gått i masse realfag og allmennefag siste lange tida! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg sitter nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det kan hende at jeg setter meg på gardermoen et par timer i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Da sitter ihvertfall jeg på, og blir en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.