Agnor Bertheussen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg og Kim Ruben så Helios sin 737-800 DVD idag (World Air Routes). Veldig bra film! Gode forklaringer og høy kvalitet på filminga. Anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Må sjekkes ut. Hvis jeg skal ha en NG-film, noen ideer til hvilken jeg burde kjøpe da? PS: Er det helt fint å skrive dette i beskrivelsen av Helios: It is the first airline in Cyprus to introduce new Boeing 737-800 Next Generation aircraft and concentrates its efforts on safety, punctuality, reliability and excellent service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Hmm.. ja, man kan jo spørre seg. Virkelig tragisk det som hendte men pilotene på den DVDen virket veldig proffe da. Tror nok det er slik flesteparten av pilotene i Helios også er. Virket som det var veldig bra kommunikasjon mellom de så man får jo et bra inntrykk av selskapet gjennom akkurat denne DVDen. Filmingen var bra og vinklene var også fine. Ikke mye filming ut av vinduet. De klarte å holde seg inne i cockpiten og en god del nærbilder av instrumentene. Det er jo det som er interessant å se for oss! (De er heldige som har god FPS på EFIS skjermene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Selvfølgelig sant det. De har vel skjerpet diverse kontrollrutiner også (kanskje bare -300'en var dårlig. NG'ene kan godt være perfekte...). Men da tror jeg at jeg tar en kikk på denne DVD'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.