Sindre Torp Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Lurer på om det er noen som har eller vet om hvor jeg kan finne en video(er) tatt i cockpit under landing på Gardermoen? For å ikke forårsake misforståelser, så er det real-video(er) det er snakk om... Siter
Geir G Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg har en video av SAS 737NG landing på ENGM 01R sommeren 2004. Er det noe slikt du er ute etter? Isåfall kan jeg se om jeg finner kassetten... Tør jeg spørre hva det skal brukes til? Siter
Sindre Torp Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Ja hadde vært flott hvis du hadde hatt det og vil dele den med meg... Tja, hva den skal brukes til: se på den, nyte den og kanskje lære litt Skal ikke brukes til noe spesielt, nei... Siter
Gjest Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 HAr en liten tulle greie her, men har mye DV råopptak... NG_TULL_ENTC-ENGM Siter
Sindre Torp Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Dersom du (dere) har en video som dere vil dele med meg, så kan dere godt sende den til meg på e-mail Mailadresse i profilen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.