Gå til innhold

Videofilm Kastrup


Anbefalte innlegg

Grillen er nok det dåligste stedet for spotting.

Jeg var ved et mye bedre sted i somres. Jeg husker ikke helt hvordan vi tok oss dit men - Kjör til St.Magleby sör for Kastrup. Se hvilken bane de lander på (L eller R), kjör mot det ""

Vi kjörte ganske lenge og kom til slutt ut på en vei som slutta på en bondegård. Derfra gikk vi kanskje 10min på en liten sti mellom to gjerder MEN, vi havna right in the spot!

Vi kom ut bak litt skog og noen busker, og ble litt chokkert når SAS A340 kom rett over hue på oss ""

 

Hvis du vil ha skikkelig bra spotting fra kysten, så gjör du nok best i å parkere på Kastrup Terminal 2 eller Hotell Hilton, og gå ut på stranden! Det blir litt av en promenix - men derfra bör du komme helt ut til inflyvninglysen = ikke langt fra banen=) Der skal det heller ikke väre noen gjerder som holder deg fra bra bilder =) (det er jo selvfölgelig gjerder akkurat ved banen men så langt kommer man jo ikke likevel).

 

Happy spotting! Og i sommer blir det nok en del for meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...