Gå til innhold

Windows ME


Ivar Amundsen

Anbefalte innlegg

Etter å ha formattert HD et par ganger på like mange uker og reinnstallert det jeg mener er "fornuftig å ha på hardisken, samt oppgradert til Windows ME, så lurer jeg på om dette er et halvferdig produkt eller om det rettog slett ikke egner seg til spill? Er det andre som har gjort noen erfaring med dette?

Som det fremgår av topic'en maskin og utstyr har jeg problemer med yoken, og den er fremdeles ikke oppegående, da det kan synes som om et x antall drivere mangler!

Installasjonen av ME er av en slik art at det er "umulig å ha kontroll over hva som innstalleres, i hverfall " umulig" å påvirke hva som innstalleres!

Jeg har registrert at Bjørn Olav har ME, fungerer det smertefritt hos deg? Noen andre???

mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for responsen!

Jeg var forsåvidt ikke noe særlig plaget med stabiliteten i w98 heller så der merker jeg ikke så stor forskjell, men jeg måtte reinnstallere 3 ganger for å få modemet (noe gammeldagse greier) innstallert, ME definerte modemet med et annet navn og det er greit for det har med gjenkjenning å gjøre, men først når jeg innstallerte 98 først og satte opp alt det jeg ville ha fungerte modemet med riktig hastighet. Deretter ME på nytt, men her nytter det omtrent ikke å finne et produkt så sant det ikke er satt opp med USB!

Det går seg vel til ettehvert [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image]

mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...