Stig Gravlie Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei! Jeg jobber på fuellingen på Gardermoen og var innom i Braatenhangaren på søndag for å ta en titt. Har fløyet fs2002 og nå fs2004 i 4-5 år og ble svæt nysjerrig på de programmene som gjør en i stand til å fly virituelt på nettet. Kan noen gi meg en "handleliste " på de programmene som jeg må bruke for å delta på nettet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei! For å fly seriøst på nettet slik som på FLG registrerer man seg i en Online-organisasjon, VATSIM . Deretter laster man ned programvaren Squawkbox 3 og logger seg på via FS2004. Du kan nå fly online blant andre piloter og med autoriserte ATC'ere. Det er viktig at du vet en del om flyging og kommunikasjon, så hvis du vil kan jeg sende deg en 30 siders manual jeg jobber med. Tar for seg VATSIM og B737. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det er viktig at du vet en del om flyging og kommunikasjon, så hvis du vil kan jeg sende deg en 30 siders manual jeg jobber med. Tar for seg VATSIM og B737. Kan du maile meg denne? pblind@gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Gravlie Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Dette hadde vært helt perfekt ! Dette er en side av hobbyen som jeg har hørt om men ikke brukt enda. Mail den til meg når du får tid. stiggrav@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg vil også ha denne (tommyi@tihlde.org) Hva med å uploade den hit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hva med å uploade den hit? Go idè... send den gjerne til meg og: martin@pcmnorge.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Når den er helt ferdig skal den uploades til flyskolen vår (VSB) og her på siden. I tillegg vil checklisten som finnes på de siste sidene (basert på en ekte 737 checklist) uploades seperat. Stay tuned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.