Gå til innhold

Manglende voice


Frode Sørhus

Anbefalte innlegg

Nå som det er så mange nede på ENGM, (hulk... 1 time unna med bil og jeg er ikke der...hulk)

Er det noen som kan gi meg tips slik at jeg får voice tilbake? Plutselig forsvant den uten spor.

Jeg har Creative SB Audigy 2 ZS.

Jeg har prøvd det meste og er relativt lei av å texte mens jeg prøver å fly nå ""

 

Med forhåpentlig hilsen SAS164 (Har skype hvis det noen som har tid til å geleide meg gjennom flere forsøk)

(Ooops... der kom innlegg nr 100 gitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe greie på voice-innstillinger i SB3, men jeg hadde også betydelige lydproblemer når jeg først logget meg på i kveld. Voice sa ikke helt takk for seg som hos deg, men den hakket i hvertfall noe forferdelig (hørte kanskje 30% av det som ble sagt).

 

Avinstallerte hele SB3, lasta ned den siste versjonen 3.0.4 på http://squawkbox.ca/downloads/ og det ble mye bedre og gikk nå helt greit å kommunisere (men altså ikke helt 100%).

 

Kanskje prøve en reinstall eller legge den siste versjonen hvis du ikke har den inne Frode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...