Gå til innhold

FS 2006


HC Stadtler

Anbefalte innlegg

Har noen hørt noe om denne? Hvis MS skal følge vanlig syklus, så bør det jo komme ny sim i år. Hva med en diskusjon om hvilke forbedringer vi ønsker? Jeg kunne tenke meg en mer enhetlig håndtering av all add-on; hvordan disse legges til simmen og oversikt over hva du har installert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest av alt ønsker jeg system-integritet og en stutter-less opplevelse. Slik det er i dag så må jeg reinstallere FS9 hver andre måned for å holde opplevelsen intakt.

 

Deretter en kombinasjon av naturlig løft i grafikk/system/fysikkmotor (Ønsker mere fleksibel fysikkmotor og bedre systemintegrering mest av alt). Jeg ønsker et innebygd "Active Camera" med latency og mulighet for dynamisk variasjon av kameravinkler (Gjerne en slags enkel media creator hub for produksjon av skjermbilder og video).

 

Bedre ATC håndtering er et must (Men behold selvfølgelig kvaliteten i utføringen av stemmene, den er bare genial).

 

Og ikke minst et skikkelig grunnlag for intuitive utviklingsverktøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og slippe og reinstalere FS annen hver måte kan jeg anbefalle en egen partisjon utelukkende til FS. Da slipper du fragmentering av FS som det blir når du har denne sammen med alt annet på maskinen....bare det og starte XP er jo nokk i seg selv om du har FS på C disken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...