T. Paulsen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Så fint da. Få opp streamen så vi andre kan høre Gardermoen App. streamet ifra Skien også da. Og jeg mener ikke bare flyene, men også folka på Røyken . Selve flyene på 120.450 får jeg også inn krystallklart her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 jeg hører jo ikke de krystal klart men de kommer inn og jeg hører flya det til 5000-4500feet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Så fint da. Få opp streamen så vi andre kan høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Så fint da. Få opp streamen så vi andre kan høre. den kommer opp snart.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.