Gå til innhold

BA744 over Valdres


Christian Andresen

Anbefalte innlegg

I forrige uke var jeg på hyttetur i Valdres, mellom Bagn og Gol. I løpet av uka hadde jeg gleden av å se flere BA 744 på vei til LHR. Forrige mandag, tirsdag og torsdag passerte det en BA 747 på vei mot London ca 16:40. Variasjonen på de tre flygningene var innenfor 5 min. Den siste passeringen skjedde når været var delvis overskyet, men det var bare å se på klokka og vips så dukket "damen" opp i en åpning i skydekket.

Tirsdagen passerte det også en BA747 litt tidligere på dagen ca klokken 14:00 norsk tid. Denne tror jeg jeg fant igjen i BAs tabell som en flight fra Tokyo med ankomst LHR 15:00 lokal tid. Det som irriterer meg er at jeg ikke finner igjen de som passerer ca 16:40 norsk tid? Noen her som jobber innenfor ATC i sørnorge eller kjenner rutetidene på andre måter?

 

PS! Hvordan vet jeg at det var BA? Jeg brukte kikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...