Jan Arne Sjøholt Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Hei....tenkte jeg skulle prøve meg på Vatsim og fly online, har lasta ned FSPIC ver 3.4.8.0 og slik som jeg forsto det trengte ikke den å registeres for å kun bruke den til onlineflying. Jeg får bare feil melding at den må registeres, ok, men jeg finner ingen kode i manualen som tilsier at jeg kan bruke "lettversjonen" av den. Har prøvd å søkt her, men fant ingenting. Noen som har noe tips hvor jeg kan lete eve en anne versjon av FSPIC....thx Siter
Petter Svendsen Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Prøv FSUPIC istedet for så går det nok bedre Siter
Jan Arne Sjøholt Skrevet 26. august 2005 Forfatter Skrevet 26. august 2005 Prøv FSUPIC istedet for så går det nok bedre Hehe. ..ja, mulig det, men jeg fikk det til, det var bare å sørge for å starte alt 1st deretter starte Sb....da kom jeg på nett med alt...JIppiii Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.