Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha flydd igjennom meg på Mo i Rana eller hvor det nå var så skal nå xxxxx ta å forsøke å fly "Pepsi" Concorde på Evenes!!!

Hørt på radioen:

Evenes traffic Pepsi concord request IFR til Bodø!!!

""

MEN GJETT HVA! Jeg skal til å lande LN-NAL på Evenes. I det sekundet jeg hører 20 ringer PK PÅ SKYPE!! Yoken disconnecter. Og jeg lander med nesehjulet først! Siden jeg flyr med FSpassengers brekker det og jeg kresjer! IGJEN! Dere kan ikke forestille der hvor sur man kan bli nå samme tosken klarer å ødelegge TO flighter på tilsammen over 2 timer! Dette er -2000 points til meg i FSPax. Ergo. jeg kommer ikke til å få lov til å annet enn LN-NAL eller andre små fly på LANG tid! """"""

Skrevet
Slå av skype når du fly kanskje?

Joda, men det kan jo hende att jeg snakker med andre samtidig!!! Så da kan jeg jo ikke skru av skype. I tilleg så dreiv xxxx å laine opp på motsatt side av rwy så han kan ikke ha unngått å se att jeg lå på SHORT finale!

Skrevet
jeg kommer ikke til å få lov til å annet enn LN-NAL eller andre små fly på LANG tid! """"""

Så lag et nytt selskap da smarten.

Joda. Men det har nå seg sånn att jeg begynner å få noen timer der og jeg prøver å holde meg til ett selskap. Jo jeg har andre. Der jeg fly 744 o.l. Men dette starta jeg for 2 dager siden og driver å flyr Norge rundt!

Skrevet
Mathias? xxxx sier du lyver...

Det gjør han sikkert. Fordi han liker ikke at det kommer ut!

Men dette er SANT jeg har vitner på at han kjørte igjennomm meg på Brønnøysund (eller Mo i Rana husker ikke hvilken jeg var på) og hvis han nekter for at han ringte når jeg la på for han på skype og 2minutter senere når jeg skal til å lande. Så ringer han så vet jeg ikke hva jeg med han! ...

Skrevet

ok. Nok er nok!!

Å drive å henge ut en person med kallenavn skal vi ha oss frabedt i dette forumet.

Det dere skal vite er at dette kallenavnet på PK som brukes i dette forumet også brukes på skolen han går på. Vedkommende blir mobbet på skolen med dette kallenavnet!

Dere er advart, jeg begynner å sperre kontoer her om dette ikke opphører!

Vedkommende dere omtaler er og også utestengt fra dette forumet og kan ikke ta til motmæle, så klapp igjen og bruk normal folkeskikk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...