Gå til innhold

Ang. "Norge Rundt" billetten til Widerøe


Ole Reidar Dvergsdal

Anbefalte innlegg

Sit no og vurderer å kjøpe denne. Eg veit at det er folk inne på forumet her som har testa dette konseptet tidlegare, så eg tenkte eg kunne høyre litt med korleis erfaringane er. Viktige spørsmål eg må ha svar på er tilgjengelighet på flya og korleis billettbestilling blei gjort (bortsett frå første og siste tur selfølgelig)?

Det blir sannsynligvis kun i Sør - Norge sidan eg har begrensa med tid, så det kan fort bli snakk om å fly mest mulig i løpet av kortast mulig tid.... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg brukte en for hele Norge når jeg var med pappa på tur. (ikke mange plasser du må betale for å ha med sønnen på tur, lenge leve SAS "")

 

Følgende bør du være klar over; samme strekning kan ikke bli reist på mer enn en gang.

 

Innsjekk foregår helt vanlig, du henvender deg i skranka og får en vanlig billett hvor de pleier å skrive "NRB" eller "Norge Rundt" på. Så det fungerer som et pass du henter billetter med i skranka. Billettbestilling er jeg faktisk usikker på, da jeg brukte selskapets egne listinger. Derimot kan du nok spørre om dette når du bestiller eller sende en mail/ringe, så får du nok svar på hvordan det skal gjøres.

 

Og en tidtabell finner du på Widerøe.no, så da er det bare å ta fram et ark og plotte inn så mange reiser som mulig ""

 

Ingenting å utsette på den, alt gikk på skinner og alt jeg gjorde var å vise den i innsjekkinga, så fikk jeg vanlig billett før jeg fortsatte som en vanlig pax med vanlige billetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for info

Følgende bør du være klar over; samme strekning kan ikke bli reist på mer enn en gang.

Må arrestere litt.... ""

Saksa frå wideroe.no: "Du kan fly så mye du vil, men samme strekning kan ikke flys mer enn 2 ganger i hver retning, med mindre du kun skal bytte fly."

 

Det eg er mest usikker på er planlegginga... om eg skal legge opp ei rute først eller om eg skal ta det litt meir hipp som happ underveis. Difor eg er litt intressert i detaljar ang. korleis bestilling av billettar funkar, og tilgjengelighet på dei forskjellige avgangane. Får vel sende mail til wideroe og høyre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...