Martin Flikkeshaug Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hei. Er det noen her som vil være med på å lage en norsk spotter portal? Med info fra mange norske flyplasser, forum, eget fotoalbum der du kan laste opp dine bilder.. Er du interessert i å være med i crewet? Send meg mail: martinrbk1@hotmail.com eller PM. Har du noen tips å komme med skriv det i denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 vel man har jo airpics.com da. både forum og bildedatabase for og med spottere som hovedmålgruppe. Norsk site er det også, men det er spottere fra hele verden som vanker der, og laster opp bilder. Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Ja det er jeg fullstendig klar over, men den er ikke norsk. Jeg mener nå på en portal som skal satse på info om norske flyplasser ikke bilder, men siden vil også inneholde blider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 airpics.com er da i høyeste grad norsk. Hovedsiden er riktig nok på engelsk, men det er fordi det er mange internasjonale brukere av siten. forumet er på norsk. Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 airpics.com er da i høyeste grad norsk. Hovedsiden er riktig nok på engelsk, men det er fordi det er mange internasjonale brukere av siten. forumet er på norsk. Jan Roar Rød Jeg sjekka ikke forumet.. Sorry. Da ser det ut som denne idèen går i vasken.. Men det jeg prøver å få frem er Spotte guider for norske flyplasser. Det er det som er planen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 God idé Martin! -Om jeg har forstått deg rett så dreier det seg om en samlet side for alle norske flyplasser i stedet for mange små for hver sin flyplass? Har gitt godkjenning til Røiseland om bruk av bilde til logo for the record... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Har gitt godkjenning til Røiseland om bruk av bilde til logo for the record... Takker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Det vi trenger nå er spotte guidene for alle flyplassene. Siden mangler fortsatt linker, og en kontakt form og fotoalbum, men siden er oppe og går og linken er: http://www.pcmnorge.com/ns Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.