Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjære forum medlemmer!

Har igjennom min tid her på forumet sett sinnsykt mange flotte, og enkelte fantastastiske re-paints av enkeltmedlemmer!

Det står selvfølgelig meget stor respekt over slike selvproduserte painter, og det er virkelig et kunst stykke å få de til å se realistiske ut.

I den siste tiden har jeg fløyet mye med min kjære Air Europa 738W, men følte nå at det var på tide å starte å fly litt for Britannia i disse sommertider!

Lurer derfor på om det er noen som kan tenke seg å re-painte denne Air Europa maskinen til Britannia/TUI NC? Flyet er laget for FS2002 og er laget av FFG, for modell og paint søk etter "ffg_737800w_air_europa.zip" på www.avsim.net, hvis du ikke er registert der kan jeg også sende den til deg.

Håper på positive tilbakemeldinger, jeg søker dermed en person som virkelig er villig til å gjøre en innsats, for jeg skulle helst ha hatt painten ferdig så rask som mulig. ""

Tar du utfordringen?

Skrevet
Ser at du vil ha den til winglet modellen men bare som et vennlig tips: du vet at det finnes en paint av FFG's B738 i Britannia TUI "SE-DZN" farger på avsim? britanniatui_737-800.zip ""

Ja, dette er jeg fullt klar over, men flyge egenskapene er overhodet ikke realistiske, og ønsker derfor FFG sin med winglets, men takk for forslaget. ""

Når det gjelder liveryet skulle det helst ha vært i gamle farger, men tror dette gir mye arbeid.

Trenger kun "Britannia", ikke noe annen reklame. ""

[ Bilde ]

Skrevet

Herlig! Da har jeg mottatt min Britannia NC paint som Jarle har malt ferdig til meg og jeg er strålende fornøyd!

Tusen hjerlig takk til Jarle som ofret tid og maling for at jeg skal få noen flotte flytimer i luften! Men en ting er iallefall sikkert, jeg er stolt når jeg kommer å viser fram min flygemaskin over hele Europa!

Har satt av hele denne uken for å fly på simulatoren, så jeg annser denne uken som "jobbeuke" med et par timer foran simualtoren hver dag, i min nymalte 737-800! Herlig! ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...